Pimp the purse.

Kass kvalle på alla filmer som jag hade på datorn, så struntade i det och började lite pyssel istället. Pimpade min kuvertväska med små nitar från ett skärp. Blev riktigt bra tycker jag! Fast så fort jag hittar större nitar så byter jag ut dom små. Men man tager vad man haver, som dom säger.



Väskan är inte riktigt lika blank i verkligheten som på bilden. Kommer från monki. Long time ago.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sandra

Fin blogg!:)



Har förresten en frågestund i min blogg,

titta gärna förbi och släng in en fråga! :)

Alla frågor är välkomna!



Ha en underbar måndagskväll :)

2010-04-05 @ 19:02:39
URL: http://svartvitrutad.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0