I DID IT! I GOT THE JOB!

Såhär glad såg jag ut när jag berättade över skype att jag fick jobbet! Och sådär såg Micke ut - som Jay Leno. Men den bjuder han på, säger han.. (säger jag).


Idag ringde alltså   och frågade om jag fortfarande var intresserad av tjänsten. Och simsalabim var den min! Jag är så sjukt glad och nöjd nu! Imorgon ska vi skriva lite papper. Och om en vecka är det intro! ME LIKE! Så nu jobbar jag alltså inne i stan på glitter i gallerian nian. Underbart!



Eller kom in i butiken så hjälper jag dig!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Carro

Kommer ju passa dig hur bra som helst! Grattis söta fina du!

2010-04-14 @ 17:41:05
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/
Postat av: ''hovet tilda''

grattis elin! :) verkar som ett perfekt jobb för dej o alla dina ringar;)

kram tilda

2010-04-14 @ 17:53:53
Postat av: Maria Fredriksson

Grattis till jobbet :) är det extra eller heltid? Du måste slänga ut bilder på eran lägenhet sen tycker jag. Vore roligt och se hur ni bor :) kram

2010-04-16 @ 23:13:07

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0