Good morning!

God morgon allihopa! Nu ska jag fixa frippen med min vågtång/trefingertång. Blev sugen på det efter att ha läst Sofies blogg. Jag hoppas verkligen inte att hon sätter ett pris på mitt huvud efter att jag rippade en av hennes bilder! Efter sminkfixet och hårfixet och klädfixet och frukostfixet blir det en tripp till valbo för att uträtta några viktiga ärenden. Får se om jag slänger upp en bild på håret lite senare, annars hörs vi ikväll! Och förresten - ikväll blir det grillat. Mmm. Tjing!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: AMELA

hahaha nämen Elin ;p Det är ju äkta vara hahahaha så söt du är.

2010-04-29 @ 13:24:15
URL: http://shoetastic.blogg.se/
Postat av: Sofie

Oo men här är ju jag! ;) Det är lugnt Elin att du snodde min bild, fick ju jag lite reklam också! haha! Men vadå passade du inte i våghåret!? Det tror jag inte på! Härligt att det går bra för dig och Micke! :) Ha en bra helg! PUSS

2010-04-30 @ 00:57:14
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0