Cars and cock..tails.

Imorgon bilar jag till Vimmerby och sedan Motala. Folkracesommar. Jag älskar't! Boys boys boys, we like boys in cars! Boys boys boys, buy us drinks in bars! Kommer hem igen vecka 30, och då är det jobb som står på schemat. Väldigt mycket jobb faktiskt. Och i höst börjar jag med glashantverk nere i Kosta. Men fy fan va göttans det är att vara mig just nu! Väskorna står packade och vinet är köpt! Och imorgon är det dessutom två år sedan jag flyttade hemifrån, den du!

-The thing is.. i think im one of these happy people now.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: anonym

har set dej i verkligheten tyvärr har jag inte gjömt dej jag har aldrig sett snyggare tjej heller ,jag har aldrig läst en blogg heller men denna ska jag fortsätta läsa

2009-07-23 @ 14:21:38

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0