Housewives and bedtimes.

Som man bäddar får man ligga! Hmm.. Den man bäddar åt får man ligga med? Blev väckt mitt i självaste natten inatt! 2,5h innan klockan ringer för jobb. Var längesen man fick ett fyllesamtal. Förr var man tvungen att stänga av telefonen, nu händer det inte lika ofta. Detta resulterade iallafullafall i att jag var som en zombie första timmen på jobbet, minst! Vilket i sin tur resulterade till att det lite senare spårade totalt i byten&återköp när jag och Eva drog på oss musöron och humlemössor och drakhattar och kaninmasker.. hahah. Elisabet kom och joinade med björnmask senare! Fan, ikväll vill jag vara otroligt salongsberusad (vilket måste betyda kanonfull?) och dansa tills fötterna värker! Typiskt att jag måste tokpacka hela kvällen! För övrigt så kammar jag nog hem alla pris i kategorierna gällande idioti. Men vafan, ingen är perfekt!

-When men attempt bold gestures it's generally consider romantic.. when women do, it's often consider desperate or psycho.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0