Alla överlevde!

Devin somnade kl 18, och sen sov ongen fram till 03:45(!!!!), fick flaskan + ny blöja och sov sedan till 06:15. Alltså. VAD GÖR VI FÖR FEL HEMMA? Hur kommer det sig att han vaknar oftare? Svärisarna har också en madrass nedanför deras säng, så själva sängen är i princip densamma. Skillnaden är att dom sover med istappar i taket (lätt överdrift), medan vi har vanlig rumstemperatur i sovrummet. Dessutom satt farfar Mats och kikade tv fram till halv tolv-isch, och tvn hörs väldigt väl in till deras sovrum. Ska vi ställa in en radio i vårt sovrum? En radio + vrida av elementet?

Jag har hört fler vars barn sover bättre borta. Snälla snälla ni, kan ni svara på varför!? Anyone??

Själv sov jag väldigt oroligt och vaknade några gånger. Nu är det gjort iallafall! Och ALDRIG mer. Hehe, jorå. Nu när vi vet att det fungerar så känns det bra. Snart (njaaaa) är det ju dags att klämma ut nästa kiddo, och då måste ju någon komma och vara med Devin. Så det är bra att veta att farmor kan rutinerna. Nu ska vi introducera mormor för nattrutinerna också.

Devin i dockvagnen, haha! Än så länge får han vara hur liten han vill. Snart kommer han alltid vara STOREbror liksom. Men fram tills dess; dockvagn!

Vecka 25, och magen känns vääääldigt stor. Eller kanske inte galet stor. Det gör däremot armar, rumpa, lår och DUBBELHAKAN.
Inga tigerränder på magen än så länge. Bara på the lovehandles. Inte så oväntat att dom skulle bli större nu med andra kotten. Jag ber till gravid-gudarna att jag slipper mitt på magen. Skulle jag dock få bristningar där så kommer jag göra en FET tatuering över skiten.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: krabatus.blogg.se

Jag fick ganska mycket bristningar typ sista 2 veckorna, det sa bara POFF! Visst att det inte är så snyggt men samtidigt så har jag fått en frisk liten pojke så bristningarna är egentligen en fis i rymden.. Finns ju värre saker att oroa sig över, typ komplikationer efter förlossning som man får leva med hela livet, eller typ ett icke friskt barn..

Svar: Självklart finns det värre saker än bristningar här i världen! Herregud, ja! Men jag är fortfarande tacksam att jag inte fått några, och är ännu mer tacksam om jag slipper dom helt.
Elin Haglund

2016-04-17 @ 17:44:01
URL: http://krabatus.blogg.se/
Postat av: Angelica

Samma här, de få gånger Ralf har sovit borta har han trynat till närmare halv åtta-åtta, trots samma läggningstid som hemma. Annars vaknar han runt halv sex hemma typ.. Men men, en vacker dag kanske det sker här hemma med ;)

Svar: Dom är inte alltid lätt att förstå sig på, dom små liven!!
Elin Haglund

2016-04-17 @ 21:25:16

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0