Sjua åtta.

Under graviditeten gick jag upp till närmare 100kg. Sista gången jag vägde mig stod det 95 vätskefyllda kilon på vågen. Gick säkert upp tre kilo till efter den vägningen.

Jag åt inte speciellt annorlunda när jag var gravid. Jag var noga med att inte tänka "äh jag är ju gravid!". Jag hade alltid i bakhuvudet att graviditeten kommer faktiskt ta slut, och jag vill gärna att det ska synas.

Trots detta gick jag från 71kg (inte i min bästa form direkt..) till närmare 100. En ökning på nästan 30kg! Men ni minns fot-bilden va? De flesta kilon var vätska.

Idag, 9 veckor senare, väger jag 78. Mitt mål är att komma under 70kg. Sedan får vi se vad nästa mål blir. Men under 70 och jag kommer vara glad! Jag är 170cm lång utifall nån undrar.


Armarna och magen är det jag hatar mest just nu. På andra plats kommer mina lår. Alla vet ju att amning sägs hjälpa till att gå ner i vikt... Så himla surt att min amning inte funkade! Haha. (Är såklart inte bara därför det är tråkigt..)

SKAM DEN SOM GER SIG!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0