Mardröm.

Inatt vaknade jag av att micke viskade "Elin.. Elin. Elin, vad är det?" Jag låg alltså och stor grät bredvid honom i sängen.

Det här med mardrömmar alltså.. Vilket jävla skit! Jag har fortfarande ångest, och en klump i magen efter nattens bravader!

Vad jag drömde om? Well, kortfattat handlade det om att micke hade träffat en ny tjej och höll på att flytta ur vår bostad.

Jag förstår inte varför jag drömde något sådant? Jag är inte ett dugg orolig att han ska träffa någon ny. Jag litar på honom till 110%. Märkligt det här med hjärnan..




Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Jag vet precis vad du menar.. Kan drömma exakt lika dant. Det känns ju så verkligt när man drömmer också, det är väl de som är värst :p

2013-02-09 @ 13:34:00
URL: http://Busigabeerta.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0