morrn morrn!

Ahhh, så skönt att vakna tidigt (och helt utvilad!) när man är ledig! Jag får ofta lite lätt panik om jag sover längre än 11. Hela förmiddagen är förlorad, liksom!

Jag tänkte börja denna härliga dag med en pw! Och en solning! Låter inte det bra så säg?

Förresten! Fick en kommentar nyss om att det är lire väl lite bilder på mig här i bloggen. Och jag håller med. Förr tog jag massa roliga ego-bilder. Skärpning på mig själv! Ego-pics kommer ni se mer av from now on!

Nu ska jag brygga kaffe I DEN NYA BRYGGAREN jag köpte i veckan. Snygg va?


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sarah

Nämen har du fixat ny bryggare nu!! Snygg den varå ;)

2012-03-17 @ 20:31:31
URL: http://www.sarahlarsson.se/apps/blog
Postat av: sofia

Vi köpte den där för ett par veckor sedan med :) den är ju bra ju....dock smakar ju allt kaffe likadant för mig ;)

2012-03-18 @ 08:48:38
URL: http://babybooo0.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0