Happy b-day, mami!

Idag tog jag en sovmorgon trots att jag har mycket att göra. Men det struntar jag i. Sömn är viktigt. Vad jag har att göra? Well, ett ord: tvätt. Okej, ett till: städa. Men det går nog fort... iallafall städningen. Tvätten är en helt annan historia! Jag saknar att bo i lägenhet av EN anledning; tvättstuga med typ fem maskiner!
 
När jag är klar med diverse nödvändiga sysslor drar jag till Söderhamn och firar min kära mamma som fyller år idag! Vi ska ut och käka hela familjen. Grattis älskade mami!
 
Fina mamma ♥

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Tack min älskade dotter, ses sen...

2012-06-27 @ 12:13:24

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0