smart..

Imorse vaknade jag alldeles för tidigt för att börja 12:15.. Klockan sju slog jag upp mina blå och var tvungen att springa på toaletten och pressa citronen. Olydiga kropp! Hade lätt kunnat sova tre timmar till.

Iallakallafall..

När jag hade kvicknat till liv insåg jag "jahapp, sjuk.. igen. heeeeelveeeteee!". Halsen gjorde ont och näsan var täppt. Samtidigt kände jag hur jävla kallt det var i sovrummet. Ett plus ett bli ju två, så jag förstod att min sjukdom hade med klimatet här inne i sovrummet att göra.

Skickade ett sms till Micke och klagade på hur rått det vara i sovrummet. Måste man väl byta fönster här inne, muttrade jag för mig själv.

ELLER?



Ibland går hissen inte hela vägen upp..

Jag skyller på att det var tidigt på morgonen. Haha!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea.

Haha! Du bjuder på dig själv iaf ;)

Kram

2011-10-21 @ 07:58:48
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0