"fynda sommartoppar"

Hello!

"Blir dock en lugn afton, eftersom jag öppnar at work tomorrow." skrev jag igår.. vad ska jag säga? Det slutade med 6or på Söderhielmska. Haha, inte särskilt nyktert! Jag trivs otroligt bra med Kalle och Louise. Känns riktigt roligt!

Imorse när klockan ringde kändes det dock inte lika roligt.. satte mig i skräddarställning framför spegeln och kladdade på lite make. Blev rätt bra, konstigt nog. Huvudvärk, snurrig och jävlig cyklade jag ner till jobbet. Piggnade till lagom tid för öppning och sålde som en gud!


Efter jobbet stannade jag på stan över en timme för att fynda sommartoppar. Hela min garderob består av svarta eller gråa plagg.. inte särskilt frescht när det är strålande sol ute. Hittade en gul (!) på gina:

Det syns kanske inte så bra på bilden,
men det är mönster i den som är transparenta.

Sen fick även en vit, en corall, en vit/corall följa med hem. Alla oversize. Perfekt till supertighta jeans när man vill dölja sina snygga kärlekshandtag. Känns otroligt konstigt att bära färg. Tur att jag passar i allt.

Ikväll blir det HELT KLART chill. Det finns inte en chans att bli full ikväll. Hoppas jag. Vi har precis käkat kycklingfajitasgrej och nu blir det kort och yatzy. Senare får det bli snask och en film. Bra kväll. Skön kväll. Öppning imorgon, igen.

Tjing!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0