"Kaffe och nyhetsmorgon"

Kaffe och nyhetsmorgon. Perfekt start på dagen. Dessutom lyckades jag pallra mig upp strax efter att klockan ringde! Eller ja.. det var väl min kissblåsas förtjänst i guess. Men uppe är jag anyways!

Jag har fått frågan vart jag köper mitt löshår, och hur jag sätter i det.
Här kommer svaret:

Jag köper mitt hår på e-bay - 22" nail tip hair. Alltså äkta remy hår med rättvända toppar och keratinvax. De frisörer som har satt i det på mig säger att håret är lika bra som vanligt 1000 kronors-hår. Den enda skillnaden är väl just vaxet. Det är liiite sämre än vanligt, men funkar ändå hur bra som helst! Anneli har rullat små tunna korvar, så mina hundra slingor syns knappt. Hon var super duktig! Min nya frisör - lätt! 1) Köper håret på e-bay. 2) Använder keratinvax.

Hoppas att du blev lite klokare av det där, Anonym.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0