"städvägen"

Checklista:

*Putsa fönser - check!
*Torka ur alla lådor - check!
*Damma av elementen - check!
*Städa micron - check!
*Torka golvlister - check!
*Städa ugnen
*Städa toaletten - check!
*Skura av duschväggarna
*Dammsuga & torka golv


Ja, som ni ser gott folk så har jag kommit en bra bit på städvägen här hemma. Golven tar jag imorgon eftersom vi kommer springa ut och in med skor. Duschväggarna skurar jag av nu när jag ska duscha. Ugnen har jag använt nyligen, så den väntar jag med att rengöra. Den är inte så smutsig så det känns lugn ändå. Nu ska jag organisera flyttlådorna och flyttkassarna. Det är saker all over the place just nu, känns det som. Så fort det är gjort är det duschen som gäller!

Dansen gick för övrigt bra. MEN att släppa händerna vågade jag inte. Inte än.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0