Vecka 21.

Halvägs genom vecka 21 ställde jag mig på vågen.. 7kg har jag nu gått upp! Kunde inte låta bli att skratta - kroppen är bra häftig alltså! Vi får se vad jag slutar på för siffra, och hur fort vikten försvinner.


Igår fick jag förresten hem bilder som beställdes via instagram, som jag satte in i boken "när jag låg i mammas mage". Bilderna är 4x4 cm och passar därför perfekt! Så himla kul att pyssla!


Sådär ser en av sidorna om ultraljudet ut! Jätte mysig bok! Fick den av mamma i julklapp, och jag kommer garanterat köpa fler i samma stil senare!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

att du gillar den, lite ovanlig :) Jag gick upp 11kg när du låg i min mage.... KRAMEN vackra dotter

2015-01-17 @ 15:11:55
Postat av: mamma

Kul att du gillar den! SKa d ju stå. Tyckte det såg ut som jag missade böjan av d jag skulle skiva :D :D

Svar: Hehe förstod vad du menade :)
Elin Haglund

2015-01-17 @ 15:13:15
Postat av: hellan

Vi fick samma bok av mamma t. Åherre jag har redan gått upp 6kg, o är i v15.
Så jag har börjat ställa in mig på att minst 25kg blir min slutsiffra. Haha

2015-01-29 @ 14:02:03

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0