Roadtrip!

Nu har jag haft semester i en vecka, och jäklar vad skönt det har varit! Jag och micke började vår semester med en roadtrip lördag-tisdag.

Första stopp: Varamon, Motala.






Andra stopp: Gränna.






Tredje stopp: Jönköping.







Fjärde stopp: Lysekil.














Förutom dessa huvudsakliga stopp har vi även stannat på olika rastplatser och utforskat närliggande ställen! Vilken rolig liten semester alltså! Jag är mer än nöjd. Det kan inte annat än bli roligt när man är med micke. Jisses vad jag älskar den människan!!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

Vilka fina bilder!!! motala :) hur kändes det att vara tebax och dessutom utan massa bullrande folkracebilar? :)syns att ni älskar varandra, ni är så fina ;) Sköt om er och jag ska försöka få ihop en dag och komma till er. Snart bli du ju 1 år äldre.. Närmar dig 30.. hahahahaa

Svar: Det var så jäkla skönt att inte höra massa bullrande bilar (läs: folk ;) haha)! Äsch, åldern är bara en siffra, jag känner mig lugn :P Hahaha
Elin Haglund

2014-08-08 @ 20:07:20
Postat av: Mamma

Smile ...

2014-08-10 @ 11:00:36

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0