Grattis i efterskott!

Igår vaknade jag av att micke sjöng för mig. "Ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år, grattis!" så himla mysigt sörrni!

Golv till växthuset och ett par tofflor fick jag. HURRA till mig!! Blev SÅ glad eftersom det var det jag hade önskat mig.

Måste tillägga att jag fick blombud igår också - liljor - av BFF! Luktar helt underbart här hemma nu. TACK!

Efter en gofrulle var det bara att sätta igång med tårtan, micke städade. Svärföräldrarna kom på besök och när dom hade åkt fick jag turbo-fixa mig inför middag på church street! Mums mums mums. Johanna och Tomas väntade på oss där nere, så jäkla roligt hade vi!

Avslutade med fika hemma hos oss och kom i säng vid 2-tiden.. Jisses! Hehe. Bra födelsedag! 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0