söndag!

Källaren/tvättstugan:
Skurat golvet GRUNDLIGT ett par gånger.
Putsat fönstrena som var indränkta i insketsdödandemedel.
Målat fönstret.
Målat dörren in till "bastun".
Silikon:at fönstret.
Satt en film på fönstret så att ingen kan se in.
Skurat källartrappen.
Diskat.

Det hann jag göra innan Micke vaknade. CRED!
Jag vill att det ska ramla in massa stålar på kontot så att jag kan köpa fina saker till tvättstugan! Tvättmedelshinkar, klädnypslådor, tavlor och lite annat kraffs. Det vill jag göra idag. Helst igår. Om jag hade råd. Två dagar kvar..

Nu är vi i full gång med annat jox. Trevlig söndag everyone!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0