mörkrädd

Efter ett par veckor med Micke vid min sida i sängen känns det verkligen läskigt att sova själv nu.

I vanliga fall brukar jag vara van vid att sova själv. Och i vanliga fall brukar det inte vara nåt problem att sova själv. MEN....

...ikväll är jag mörkrädd. Fråga mig inte varför, för det vet jag inte. Jag var faktiskt tvungen att leta rätt på en lampa som jag han ha här inne i sovrummet - tänd hela natten. Dessutom har jag en P3 Dokumentär igång på mobilen. FEGIS! Less jag blir på mig själv alltså.

good nighty then.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Linnea

mörkret är mysigt tycker jag :D

2011-11-23 @ 10:04:04
URL: http://linnealujak.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0