god morgon, peeps!

Igår innan jobbet fixade jag mina naglar - äntligen - hos Maria på Studio Plaza. Körde samma lika som förra gången. Svart glitter som "tonar ut" (eller hur tusan man ska uttrycka sig!). LOVE IT!



Mucho nöjdo.

Att fixa sina naglar varje månad är en lyx som alla borde ha råd med. Tragiskt nog stämmer uttrycket "smakar det så kostar det" när det gäller nagelvård. Eller vård av alla slag..

Fan, att gå till frissan kostar ju multum! Och en massage? DYRT. Att bli sjuk för ofta är inte billigt det heller! Tacka vet jag frikort! (hörde jag stammis?)

Sen har väl vi alla olika begrepp om vad som måste göras varje månad (mina naglar) och vad som är en lyx att göra varje månad (frissan). But thats just me.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

Ja PASSA PÅ nu medan du inte har barn o skäm bort dej själv:-) Jag läre ta bort mina naglar -har absolut inte råd!- men vafan man får nöja sej med sina egna. Snygga de med ;-)

Frissan ja- svindyrt! Iaf när man har hår som växer som ogräs! :-P

KRAM

2011-11-22 @ 10:20:01
Postat av: Linnea

Hehe, jobbar du på Glitter eller ;)

2011-11-22 @ 10:41:07
URL: http://linnealujak.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0