after work-fika

Sitter på bussen hem nu efter en långfika med Sofia! Riktigt trevligt!

Fan vilket bra liv jag har. Nej, men alltså på riktigt - ett bra jävla liv! Helt otroligt att man har mage att klaga.. det finns verkligen folk i värre situationer.

Vad spelar det för roll att jag inte får på mig mina skinny jeans när jag kan ha klänning? And look good in it!

Eller att jag inte förstår mig på geografi när jag istället är superduktig på mitt jobb!

Dags att lägga energin på sånt jag mår bra av, istället för att göra av den på sånt som brings me down!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mia

Go Elin! =)

2011-11-24 @ 21:05:44
URL: http://mija83.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0