"gårdagen"

God morgon!
Igår blev det inte en enda rad skrivet, woops!

Lördagen började allt annat än bra. Volymtången valde att kasta in handduken och tog med sig några säkringar i fallet. Jag bytte proppar... en efter en... tills dom tog slut. Yes, jackpot! ..inte. Fick sätta in en 6 ampere istället för 10 och komma ihåg att inte överbelasta stackarn. Grät några sorgetårar i volumastern's ära också. Fy satan vilken morgon..

På kvällen efter jobbet stod jag och provade min nya vita klänning..

..när Tobbe och Carro plingar på dörren! Tobbe hade fått order av Micke att försöka laga min älskade och absolut nödvändigaste grej i hela vida världen, and so hi did:

Jippi! Nu fungerar den! SÅ GLAD är jag! SÅÅ GLAAAD! Måste dock köpa en ny inom en snar framtid. Tror att jag har haft min sen nian typ.

Efter hjälteinsatsen drog vi och hämtade lite flottig lördagsmiddag - Pizza och kebab! Blev typ övermätt av värsta slaget och trodde jag skulle spräcka strumpbyxorna, men det var det värt. Nästan.

Vi gjorde oss iordning för att åka ner på Helt Enkelt och möta upp Sofia och Mackan, samt Musse och Usama (kändispoäng!). This was the look:

Jag fick höra av Ushama att jag hade bra armar, DET NI! Hahaha.

Well, det var väl gårdagen typ. Nu ska jag rulla ut släpvagnen till svägerskan. Tjing!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0