"shopaholic"

Hej hej hallå!
Igår blev det många timmar på studion, 15-22 typ. Detta resulterar i ömmande skuldror, axlar och armar. Gött! Eller nja, inte så gött med tanke på att det är träning ikväll igen. Men det löser sig det med! Inte är jag den som är den ä!

Idag rullade kulorna in på kontot, och därför har jag shoppat före jobbet, på lunchen och slutligen efter jobbet. Eftersom föregående månad inte lämnade något shopping-utrymme var jag JÄVLIGT sugen på att dra kortet idag! Vill ni se vad jag hittade? Klart ni vill!


1) Oversize t-shirt från carlings. 2) "Kofta" från BikBok.

1) Svinbilliga skuggor från Maybelline. 2) Mineral Foundation.

1) Örhängen från Glitter (såklart). 2) Jeans från G-Star / JC.

1) Underkläder från H&M. 2) Klänning från BikBok. MIDSOMMAR!

Och slutligen en till klänning från BikBok.

Nu har jag ångest efter att ha slösat pengar på kläder och smink. Finns så mycket viktigare saker att kasta pengar på nu för tiden. Men men.. är man shopaholic så är man. Det enda som ska handlas nu är mat och Johanna.

Nu ska jag kasta mig upp på cykeln och trampa till träningen!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

Snart är det dax att slå ut en vägg så din walk in blir större!!!!!

2011-06-16 @ 07:51:30
Postat av: c

Tänkte bara höra efter om den där svart blommiga klänningen. Var den från bikbok? Jag har letat klänning också inför midsommar och gillade den som du köpte men jag hittade den inte igår när jag var till bikbok.

2011-06-17 @ 09:58:46

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0