"Nja, vettefan"

Nja, vettefan hur håret blev alltså..
make an avatar
..to late to change it now. Plattången är nedpackad iaf!

Nu ska jag get dressed, käka lite frulle och väcka snyggingen som ska skjutsa mig. Är ni nyfikna på vad jag ska göra? Haha, i'm not tellin' ya'll. Ni KANSKE får veta senare. Kanske. Förmodligen.

Vi får se om det bli något mer bloggande idag. Efter mötet så verkar det vara full rulle.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Jag vet vad du ska göra :)..... hör av dig ikväll!

2011-06-02 @ 10:12:19
Postat av: Anonym

Hur satan lyckas du få sån volym i håret Elin? Nu får du allt ta ett hår fixar inlägg snarast från scratch! Kör du med lock eller plattång när du gör lockarna?

2011-06-02 @ 13:56:27

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0