"hellre kräfta än fiskmås"

God morgon!

Imorse var det pure pain att kliva upp. Usch, jag är ingen morgonmänniska... längre. Och när det dessutom öser ner regn, jag då vill man ju bara dra täcket över huvudet och somna om. Regniga dagar är städ- och mysdagar. Thats it.

Just nu har jag lagt en liten make, samt gjort frukost och kirrat matlåda.
Jag ser ut som en kräfta idag, verkligen! Haha! Men hellre kräfta än fiskmås.

Gick inget vidare att fånga rödheten på bild..
..ser mest trött ut. Vilket jag faktiskt är.

Nu ska jag äta frukost. Det ljumna citronvattnet och vitaminerna är redan klara, så nu får äntligen kaffe slinka ner i kaggen också!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0