"flyttpacka"

Andas in... 123456789.. andas ut. Nu har jag lyckats lugna mig från mitt tidigare vredesutbrott!

Anledningen till att jag blev så j.ä.v.l.a arg var för att Micke och jag pratade viktiga saker! Tydligen så är det flytt på g - väldigt, väldigt snart. Detta betyder att jag borde flyttpacka nu ikväll! B.o.r.d.e. Men ni vet vad jag tycker om måsten? Inte så mycket som blir gjort då va? Nää. Jag börjar nog med att köpa massa gotta så kanske det ger mig mer energi till att packa! I hope so.

Äh, kyss dig i arslet Kajjo! Jag vet att jag tog hem den! Det är micke som har städat undan den! Thats my story, and i'm stickin' to it!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0