Tattoo.

Min kära mor skickade just en video till mig. Jag fattar inte hur jag lägger upp den så det får bli en dålig bild från den istället.

Det här måste alltså vara år 2007, sista året på gymnasiet och nästan 18 år gammal. Och jag gör min första tatuering!! En stjärna på handleden (gjorde den andra brevid efter typ 6 månader). Snacka om att jag var nervig, mycket mer än jag minns. Haha. Och whats up with the hair!? Och till sist - jag trodde jag var smalar då än nu. Guess not. Det gillar vi!

Handleden nu (utan stämpel från krogen, såklart.)


Och det är som dom säger - gör man en måste man göra fler! Man blir lite lätt beroende. Och snyggt är det också! Här är mina andra underbaringar som tillkommit under åren:




Jag är sjukt sugen på att gadda mig på revbenen. Men vet ej vad. Känns även som att det kan bli lite mycket. Jag vill inte vara "den tatuerade bruden". Men kan ju säga att jag kommer bli bra sugen när älsklingen ligger under nålen i slutet av månaden!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sidney The Singer

Cool tatuering på foten=)

2010-04-06 @ 14:43:35
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså.....tatton på bild 4 är sjukt häftig. Satans snyggt på dig! Lite avis på El Mike där ja...hö hö

2010-04-07 @ 15:37:51
Postat av: AMELA

Den du har på foten ÄLSKAR JAG :) Överhet sötnos..

2010-04-11 @ 18:13:37
URL: http://http:/shoetastic.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0