MVC.

Imorse hade jag tid hos Annika på MVC. Inget märkvärdigt kan man tycka. Stoppade in Devin i bilen och for iväg. Vet ni? Jag hade glömt den lilla detaljen att Devin är en icke-sitta-och-titta-i-vagnen-bebis.. PUH! Vilken jävla pers det blev alltså. Jag kommer ALDRIG göra om det där. Finns det ingen som kan vara barnvakt så ställer jag in mötet.  PUNKT!

Hur såg allt ut då förresten?
Jo, alla värden var bra. Magen mätte bra. Kottens hjärta tickade på bra. Bra bra bra. Hur kommer det sig då att jag blir helt yrslig och armarna domnar bort emmelanåt? Märkligt det här med att skapa liv.


Magen är dessutom 1cm mindre än vad den var vid samma tidpunkt förra gången. Ännu märkligare. Känner mig så stört mycket fetare nu. Dock är väl iofs alla andra kroppsdelar än magen större denna gång. Makes sense.

Nej, nu ska jag torka tårarna efter denna hemska, svettiga förmiddag. Gud, jag gråter verkligen hela tiden nu. Fucking hormones! Blä.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ingela

Bortdomningarna (säger man så?), kan vara Karpaltunnelsyndrom. Jag fick det med Lucas! Så fick använda stödskenor runt handlederna ofta. Såg ut som en pensionär (fancy) men SÅ värt det! Så fortsätter det, be om att få träffa en fysioterapeut!☺️

2016-05-16 @ 18:03:53
Postat av: Anonym

Angående yrsel och avdomningarna; Har du kollat ryggen/nacken? Kan vara låsningar i övre delen av ryggen som påverkar. Hoppas det går över.

2016-05-16 @ 18:43:59

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0