Färgat håret.

I tisdags åkte jag in till Annelie på Salong Gioia i Gävle. Färgning stod på schemat. Målet är ju, som ni vet, att bli så ljus det bara går. Iallafall i längderna.

Och nog tusan blev det ljusare allt!
Bilden gör nya färgen inte alls rättvisa. Ljusare irl. Som ni även ser så drog hon upp blekningen mer mot huvudet för att det ska blandas ihop bättre, så att säga. Hon kommer få fortsätta med det ett par gånger, tills jag är nöjd. Gillar INTE att det såg ut som en kant innan. Men det fixar Annelie till ska ni se.



Ja, jag vet - amningsbh. Haha! Men den är ju så himla mjuk och skön.

Bilderna ovan visar bättre hur färgen blev. Längtar tills det är riktigt blondt!!! Jag gillar ju inte riktigt "naturliga toner", utan föredrar typ antingen en FÄRG eller svart eller vitt. Ja, ni fattar.

So far so good! Hoppas kunna färga igen innan kotten kommer i juli/augusti.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0