Devin 1 år!

Igår fyllde Devin ett helt år! Shit hörrni, snabbaste året i mitt liv. Dom ljög inte när dom sa att det skulle gå undan, föräldrarna.



Nåväl.
Natten till födelsedagen drog Devin till med 39,7 grader. Hans högsta temp hittills. Och som det märktes! Han sov mest hela dagen, och när han väl var vaken så var ingenting bra. Allt verkade jobbigt och besvärligt. Uffa, min lilla bebis!

Som 1års present fick han ett kök från Ikea. En stor hit! Även om det inte röjdes på i vanlig tempo.

På lunchen kom pappan hem med alvedon och en pyjamas. Hur söt?!

Köpt på Ica Maxi för 99 pix!

Mot kvällningen kom Linda, Tim och Mio förbi på grillning. Supertrevligt, trots en Devin som inte var sig själv.
Man ser verkligen på honom att han var hängig. Dock övertygad om att det inte var något smittsamt! Tänderna har verkligen exploderat i munnen på senaste tiden, så med största sannolikhet var det dom som orsakade en lös mage och en hög temp.

På lördag kommer släkten och firar. Vi valde att inte ha något "barnkalas" i år, mest för att jag är helt sopslut och inte orkar engagera mig. När han börjar förstå mer så blir det däremot barnkalas! Vare sig jag är trött eller inte.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Linda

Stora lilla killen, ser att inte är 100 på bilderna ❤

2016-06-02 @ 12:23:37
Postat av: Andréa

Grattis fina Devin, ett helt år! Hoppas att han piggnade på sig fort! Vilken fin present han fick, tur han har såna härliga och pyssliga föräldrar. Stor kram! <3

Svar: ❤️
Elin Haglund

2016-06-02 @ 21:31:21

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0