Vecka 40

Ajjemän! Idag rullar vi in i vecka 40 (39+0), och fortfarande inget tecken på att bebisen vill komma ut sex dagar tidigare. Jag förstår honom - sommaren är inte min favvo årstid heller. Varesig jag är gravid eller inte. Tummarna upp för frisk luft och snygga kläder! Tummarna upp för massa sotig make up som inte rinner! Tummarna upp för att kunna ha utsläppt hår utan att svettas ihjäl. Hösten i mitt hjärta.

Däremot behöver Dex inte stanna i magen enda till hösten. Då blir jag skapligt less.

Okej, bilden nedan kanske inte är så höstig.. men fan va snygg jag var! Hahaha

Och en annan sak med den där bilden - min hårfärg! Jag har kommit fram till att jag inte passar i blondt. Känner mig så himla....prinsessig?? eller nåt i den stilen. Jag har surrat med min (otroligt tålmodiga) frisör och vi har kommit överens om att göra nåt mer, hur ska jag säga? -kaxigt. Nåt med färg! Dock får det vänta till hösten. Vad tycker ni? Jag är lite inne på mörkt lila..? Hmm.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

precis som jag kände mig, efter tio år med svart tänkte jag att blont skulle va kul och dom flesta tjejer är så snygga i sin blonda färg men redan efter nån mån i blont kände jag mig....fjantig? tråkig? inte som mig? så nu är jag mörk rosa/lila och känner mig såååååå snygg! så snyggt när man är brun nu på sommaren! använder lila hårfärg från brillance och directions rose red som jag slänger i för att förstärka färgen lite då och då! :)

Svar: Då är jag inte ensam om att känna så iallafall 😝🙈😂 Vi får se vad vi hittar på för färg i höst 😀
Elin Haglund

2016-07-28 @ 21:56:59

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0