Syskonvagn.

Ni som känner mig vet att jag gillar att planera. Att vara ute i god tid. Att ha kontroll. Ibland kanske lite til överdrift. Men bara ibland (enligt mig själv).

Så. Nu när vi väntar en till liten skitunge behöver vi ju en ny vagn. Och planeringsfreak som man är har jag redan börjat läsa på om några modeller.

Just nu vill jag ha en Emmaljunga. Vi har det nu och är nöjda. Känns som ett bra märke. Men när vi ändå pratar märken - hur viktigt är det? Vågar man köpa en "billig" vagn, eller är det bäst att hålla sig till de dyra kända märkena? 

Hur tänker ni?

Devin i sin Emmaljunga citycross som vi köpte begagnad på blocket.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sarah

Vi köper en buggabo (väldigt begagnad) pga att de kan bli en singel vagn ifall man vill göra nått med ena barnet bara. Har en sulky till Vidar isf. Men hade de inte vart för den detaljen att de kan bli en singelvagn, då hade jag gått på: bra hjul. Lätt att dra. Och ett märke med delar till. Typ lite känt.

Lycka till 😘

2016-01-24 @ 23:57:56

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0