Ny säng..

När vi flyttar är tanken att köpa en ny säng till oss. 210x210 vill vi ha. Vår gamla får flytta in i gästrummet.

Kontinentalsäng med snygg gavel och en matchande sittbänkspallgrej vid fossingarna. Oturligt nog kostar ju en ny säng rätt mycket... och pengar kommer det ju inte vara överflöd av i framtidens renoveringskaos. Suck, vad är väl en bal på slottet?

Nej, pengar kommer det inte regna. Men en ny säng ska vi ha. Så det så. Jag har surfat runt lite nu och kan verkligen inte bestämma mig; grå eller svart?!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Jennypenny

Ett litet tips är wegot vid återvinningen i Gävle. Där köpte jag min säng för drygt 2månader sedan och är supernöjd! Vet dock inte om dom har matchande pallar..

2016-01-28 @ 17:12:00

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0