Men alltså, jag.orkar.inte

It's a fact....im sick. Inget värre än en förkylning, men ändå. Har haft lite hosta senaste dagarna och dessutom känt mig hängig (men tänkt att äh, jag är ju gravid). MEN, idag vaknade jag upp med taggtråd i halsen. Förkylningen är ett faktum. Fan, jag som inte alls mår bra psykiskt just nu kände ju inte alls för att må ännu sämre fysiskt! Gaaah, jag orkar inte!

Annars då?
Strax efter 9 ska vi till BVC. Det ska bli så spännande att se hur mycket lilleman har växt på nästan två månader! Det ska även bli spännande att höra vad hon säger ang D-dropparna som han fått i sex månader men visade sig vara typ sju år gamla?! Benbrott nästa?

Och, Micke ska gadda sig idag, äntligen! Skulle väl helst se att han fyllde hela kröppen med bläck... Men det är ju tyvärr inte gratis.

Nej, nu ska jag gå ut till vardagsrummet där Micke och Devin busar. Får dåligt samvete av att ligga kvar i sängen när Micke är uppe. Trots att han stängde dörren efter sig när han gick upp..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0