Läget.


Jag har mått sjukt illa sedan jag plussade, och spytt nästan varje dag. Dessutom har jag vart helt jävla slutkörd. Trött är en underdrift. Med Devin mådde jag också illa, men jag behövde inte spy. Och visst var jag trött, men då fick jag åtminstone sova på nätterna. De här första veckorna har vart horribla!

Om jag tycker synd om mig själv? Mjaaaaaa, en aning då!

Nu har det dock vänt, och jag mår bättre. Min barnmorska ringde och sa att det var dags att börja äta järn, så det har jag börjat med. Kanske därför jag känner mig lite piggare? Vad det än är för anledning tackar jag och välkomnar en piggare period.

Vikten då?
Ja.. Jag hoppas för gudarnas skull att jag slipper gå upp närmare 30kg denna gång. Men eftersom jag kommer vara gravid över sommaren känns det redan som jag har gett upp det hoppet. Hej 40kg vätska! Hej då skor! Jag kommer dock inte jobba denna gång, så kanske att min kropp är snällare mot mig? Eftersom jag kommer vara snällare mot den. Win-win!

Ingen graviditet är den andra lik, säger dom. Jag hoppas dom har rätt. Däremot får förlossningen gärna vara lik den förra. 1,5 timme kändes faktiskt helt okej!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: krabatus.blogg.se

Shit vad avis jag är! Inte på att du är gravid utan att du ska få uppleva en till förlossning! Grattis igen! Om illamåendet kommer tillbaka, be läkaren om att få Lergigan Comp utskrivet!👌 Jag fick det och det räddade mig så jag pallade jobba (ett tag iallafall)!

Svar: You're craaaazy! 😂😳
Elin Haglund

2016-01-22 @ 22:10:02
URL: http://krabatus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken vecka är du i nu? :)

Svar: 14.
Elin Haglund

2016-01-23 @ 02:06:10
Postat av: Anonym

Då ligger du 1 vecka före mig :) kul å följa dig nu med nummer 2. Blir nummer 2 för mig med

Svar: Spännande!! Hoppas du mår bra :)
Elin Haglund

2016-01-23 @ 12:54:19
Postat av: Anonym

Mådde illa i ca 2 veckor när jag plussade sen har jag fått må bra :) förra gången kräktes jag varje dag i 4 veckor 😅

2016-01-24 @ 09:43:20

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0