Hämtade ut åkpåsen igår.

Eller nja, Micke. Micke hämtade åkpåsen. Jag har kommit in i en dålig period igen då jag inte vill gå utanför dörren.

Se så mysig!
Och utfälld;
Just nu är det 50% på den här inne på jollyroom, så passa på! Kostar två lakan egentligen.

Och angående det här mörka hålet jag är nere i just nu... Det går förhoppningsvis över snart! Jag berättar mer nästa vecka.

Nu måste jag spring till guzzens räddning!! Devin kommer för tusan göra henne pälslös såhär lagom till kylan..


Varför lägger hon sig tätt intill honom när hon vet vad som komma skall? Haha goskissen.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Linda

Jäklar, vad mysig den såg ut!

2016-01-13 @ 10:00:13
Postat av: Mamma/Mormor

Vad bra, då har Devin 3 åkpåsar :) :)

Svar: Vinter, vår och höst. Pefeeeeekt!
Elin Haglund

2016-01-13 @ 16:53:08

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0