Gråter blod..

Ja, men typ! Jag är heeeelt jävla utslagen här hemma. Ongen vaknade 07 (thank you!)... fram till kl 16 hade han bara sovit 45 minuter. FYRTIOFEMJÄVLAMINUTER. Det är inte likt min lille kille, och ingen är ledsnare än jag. Efter en skitnatt med fler uppvak än vanligt hade jag sett fram emot lite sömn på soffan... Tji fick jag!

Nu är Micke hemma och lyckades söva honom. Om jag kan passa på att slumra på soffan nu? Nope, nu är det ju middags-dags.

Som sagt; gråter. Så mycket att jag fått huvudvärk. Måtte denna dag ta slut snabbt, så att en ny bättre kan börja.

2015 har fan vart det mest utmattande året hittills. 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sarah

Ja alla dessa tårar!!!
Utmattning. Glädje. Frustration. Ledsamhet. Hormoner. Kärleksöversvämningar. Ilska. Mer kärlek och lite till utmattning. PUH 😅

2016-01-05 @ 00:22:25

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0