Gårdagen.

Igår målade jag första lagret med vitfärg i Devins blivande sovrum. Vårt sovrum ska byggas om lite innan vi kan flytta in i det, så vi kommer att bo inne med Devin så länge. Därav vitt. Sen kommer det bli någon flashig barntapet.
Förebild: laxfärgad fondvägg.

Som ni ser är det strukturtapet där nu (och typ överallt i hela huset). Vi är inget fan av sån tapet, men innan vi köper renoveringsgips för sjuttioelvatusen kronor får det bli sån här "fusk renovering". När man har ett helt hus som är i behov av nytt ytskikt får det helt enkelt räcka med några lager fräsch färg innan man gör det "ordentligt".

I trappen är det typ...plankor? panel? som jag bara avskydde! Kunde inte hålla mig, utan var tvungen att grunda även där igår:
Vilken skillnad!

Idag var planen att köpa gardinskena och fixa fint på övervåningen....men jag är fan asdålig just nu. Så det blir vilodag idag. TRÅKIGT!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0