Väggen är bortaaaa! Jippi!

Idag skippade jag huset och höll mig hemma istället. Eller ja, det var väl kanske inte hela sanningen.. Åkte faktiskt till Ikea imorse, men bröt ihop i bilen på parkeringen så fick lov att åka hem igen. Gråtandes.

Nu undrar ni säkert varför.
Tro mig - det gör jag med. Vissa saker kan man bara inte sätta fingret på. Hur gärna jag än önskar att jag kunde. För det hade vart så mycket lättare att arbeta på att må bättre, om man visste vad som behövde arbetas på.

Anyways.

Micke och svärfar rev ner hela väggen idag! Det blir så sjukt bra!


I veckan ska Micke fixa med en vägg, och sen byta innertak och dra ny el i samband med det. Sen ska det läggas golv. Och sen ÄNTLIGEN är det dags att sätta in köket.

Tror ni vi hinner innan 1 mars? 🙈😅

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Du kanske ska boka tid att prata med nån?

Svar: Jag har försökt med det förr. Tycker inte att det gett mig något alls. Tyvärr!
Elin Haglund

2016-02-07 @ 23:46:13
Postat av: Sis

När man är gravid är det vanligt att känslorna svallar upp o ner:) att prata med nån är bra OM det är en person man känner är bra för en själv, vilket inte kan va det lättaste att hitta heller...

2016-02-12 @ 18:17:42

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0