Mmmm, som i morotskaka!

Igår var Stina och Penny här. Så roligt att se hur Devin och Penny leker med varandra. Eller nja, skulle inte kalla det lek kanske.. men någon form av kontakt ser man ju att dom har. Spanar på varandra, vill ha varandras leksaker, och låter någon så ska den andra också låta. Dom förstår nog mer än man tror, dom små liven.

Jag längtar till sommaren då dom (förmodligen) springer runt på gräsmattan ihop! Så glad för att jag har träffat så många nya fina vänner sen jag fick Devin. Stina kände jag sedan innan iofs.. Devin kommer ha så många små polare under sin uppväxt. Me like!

Stina hade med sig morotskaka till min stora förtjusning! Det var jätte längesen jag käkade sån, så det satt fint!
Visst var den snygg? Stina är lite av en expert på det här med att baka!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma/Mormor

Nu har jag fixat säng så Devin och du kan komma och övernatta några nätter. Ses på em :D KRAM

2016-02-09 @ 09:53:18

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0