Gardiner.

Igår åkte vi en sväng till huset. Micke skulle riva lite på köksväggen, och jag ville sätta upp gardiner på övervåningen!

I vårt hus idag har vi inga gardiner. Typ. Vi har rullgardiner som gardiner. Ser ungefär ut som hissgardiner. Potäjto potato. Så nu när vi flyttar var jag sugen på nåt annat, nåt mysigare. Det fick bli en gardinskena i taket! Tyg från tak till golv; Mycket gardin, mycket mysigt.


Gardinerna köpte jag på Ikea för 29kr/par. Sen sydde jag fast ett veckband på dem (15kr/310m). Med andra ord; billigt billigt. Typ 130kr totalt.

Egentligen vill jag ha andra gardiner, men här fick jag prioritera. Antingen pungade jag ut närmare tusenlappen för tyg, eller så åkte jag på Ikea. 

Till er stora besvikelse tog jag inga bilder igår när de var uppsatta! Men jag vet - hur fasen kunde jag glömma?! Ni kan få se bilder från annonsen istället:



Vilken cliffhanger va?!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0