Fjärilar i magen!

Varje gång jag kryper ner i sängen intill min bebis, lägger jag min hand på hans rygg och min mun vilar tätt mot hans hjässa. Närhet. Och tammetusan varje gång pirrar det av kärlek i hela kroppen! Jag är så tacksam att det var just Devin som låg inne i magen och väntade på oss. Älskade unge.



Just ikväll mår jag rätt bra. Jag har suttit i vardagsrummet utan tvn på och tänkt. Tänkt på hur lycklig jag faktiskt är! Fler sånna här positiva-tankar-kvällar, tack. Dock gärna i sällskap av min Micke. Stackarn sliter på i huset till sena timmarna.. Drar till jobbet 06:15, och kommer hem framåt midnatt. Men snart är det över och vi sitter i vårt nya hus. Tillsammans. Positiva. Lyckliga.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0