En sån dag.

Den när man lägger sig i soffan medan barnet sover, och bölar. Den är jobbig.

Så himla deppig nu.

Jag har känt det länge, men nu kunde jag inte hålla tillbaka längre. Mår uppriktigt sagt jävligt dåligt nu. Hade mer än gärna käkat mina stämningshöjande mediciner, om det inte vore så att jag är gravid.

Fan jag pallar inte denna ångest! Denna depression! Detta jävla mående! Usch, låt mig va dumma känslor!!!

Har ni något tips på hur man kryper upp ur det svarta hålet? Gärna på ett snabbt sätt.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sarah

Jag har broschyrer (böcker typ) smsa mig!

2016-02-05 @ 16:03:30
Postat av: Anonym

Varför mår du så dåligt? För att du är gravid? Blev ett barn för mycket?

Svar: Nej, det beror inte på att jag är gravid. Då hade jag gjort abort om vi inte ville ha ett syskon.
Elin Haglund

2016-02-05 @ 18:27:24
Postat av: Anonym

Serier eller filmer (föredrar serier för de håller längre)! Att leva sig in i en annan värld bara för en timme! 👍

2016-02-07 @ 18:19:05

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0