Besök.

Jag vet att mina vänner läser blöggen. Så tänkte att jag skriver här angående att hälsa på och snusa bebis. Lättast så, istället för att ringa upp er var och en (Som att jag har sååååå många vänner liksom, haha..). Aja, hör av er om ni vill hälsa på helt enkelt!

..och apropå vänner 👆🏼 Devins bäst polare är guzzen. Synd bara att hon inte känner likadant. Ibland klappar han fint, men oftare drar han i henne så han får händerna fulla av päls.. Än så länge har hon inte rivit honom, men jag känner att den dagen kommer närmare och närmare. Hur lär man barn att vara försiktiga??


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Viktoria C

Tjat och åter tjat? Annars lär de sig väl den hårda vägen - när kisse väl får nog..

Svar: Ja man får nöta på helt enkelt.. 😩
Elin Haglund

2016-08-09 @ 23:44:06
URL: http://www.viktoriacederberg.se
Postat av: Anonym

Stackars katt :( ta tag i ungen och ryt i! Eller så låter du katten sköta det själv och då får de bli som det blir.

Svar: Tro mig, vi har sagt till "ungen" på alla möjliga sätt, men katten tycks vara alldeles för intressant för att lära sig.
Elin Haglund

2016-08-09 @ 23:57:31
Postat av: Anonym

Jag kommer 😍 Hör av mig ❤ / Kram Lotta

Svar: ❤️
Elin Haglund

2016-08-11 @ 21:32:54

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0