Nya fransar!

Ikväll har jag fyllt på mina fransar hos bästa Elin!


Det var längesedan sist nu, eftersom jag inte har kunnat lämna Devin med Micke. Pga bruten fot (ni vet). Men ikväll fick vi det att fungera.


Vilken skillnad det blir med fransar hörrni! Ser piggare ut och känner mig kvinnligare.. snyggare, och bah helt jävla awesome. Nu ska jag bara lära mig blinka med ett öga så att jag kan flirta med Micke.

Om ni också vill få snygga ögon så GÅ TILL ELIN! Hon jobbar även som frans-lärare, om det är nån som är sugen på att jobba med detta. LL LASH LOUNGE GÄVLE på söder. Hon gör även naglar.

Nu ska jag ta å borsta gaddarna och kasta mig i sängen. Får fan inte bli senare än 21 ikväll. /Tant-Elin

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0