Mysig måndag.

Idag fick vi besök av Johanna med kidsen! Skrållan är 2,5 år och Freddie är nån månad äldre än Devin.

Det är så roligt att se dom leka, även om grabbarna inte riktigt fattat grejen med kompisar och samspel ännu. Hehe.
Som jag alltid tjatar om; längtar tills dom är lite äldre och kan springa omkring och jaga varandra. Mys!

Efter lite innelek blev grabbarna trötta, så vi gick över till Owes och kikade när skrållan härjade av sig i lekparken. När pojkarna somnade i vagnarna, så drog vi in på en fika. Mycket trevligt!

Och tänk hörrni; snart har även jag två kottar! Shit! Jag som inte alls var intresserad av att bli förälder väntar nu mitt andra barn. Både jag och Micke ändrade oss över en sommar; vi bestämde att jag skulle sluta med minipillren. Nervöst beslut, men jag ångrar det inte en sekund! - Devin är mitt ALLT och jag älskar min fina fina familj hur mycket som helst! Living the dream.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0