Åldrades 20 år på en dag.

So it happened. Vi köpte en Volvo. Herregud, det tar emot bara att skriva! Växer man upp med en saab-fantast blir det liksom lite som det blir. Sen tycker jag att volvo känns så fruktansvärt gubbigt och bondigt! ....typ.


Nästa minus:
Förutom att det är volvo så är den blå. BLÅ! Min värsta färg. Fråga mig inte varför. 

Näst nästa minus:
Inredningen är beige. BEIGE! Till och med ratten är fan beige!

Plus:
Rymlig. Automat. Sköna och stora säten. Säker.

Jag är ju mer en BMW och Audi-tjej. Ytligheter. Men eftersom vi är en tvättäkta svenssonfamilj (mamma pappa barn barn husdjur villa) passar väl en Volvo bäst. Shit, känner mig så sjukt gammal nu alltså haha!!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andréa.

Äsch, tycker pärlan såg fin ut ja! Och som du skriver, ett tryggt val. Men jag är precis som dig och vettetusan om jag ens skulle tacka ja till nya xc60 eller 90, är ju liksom inget Volvo-fan. Men Hey, en bil måste man ju typ ha!
Där kommer grabbarna åka som prinsar och ni kommer att köra som kungar med automat och allt! 🙌🏼
Kramis

Svar: Great mind think alike! (Eller hur tusan man säger). Gillar era bilval genom åren bättre! 😜❤️
Elin Haglund

2016-04-17 @ 19:41:47
Postat av: Linda

Hur tror du det kändes att gå från en fet svart Dodge till en röd Volvo?!...

2016-04-17 @ 22:58:19
Postat av: Linda

Fast jag gillar den! Suger inte i sig lika mycket soppa 😂

Svar: Kan inte ha känts så jäkla roligt! 😝 Men som du sa; drar mindre soppa...alltid nåt! 😅🙈
Elin Haglund

2016-04-17 @ 22:59:15

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0