Virvelvinden.

Igår var Stina här med sin söta Penny. Penny är tre veckor yngre än Devin, och igår fick dom träffas för första gången!


Devin kunde nog inte ha brytt sig mindre, men penny däremot, hon skrattade glatt! Det ska bli roligt att se hur dom reagerar på varandra ju äldre dom blir!

Inatt har lilla virvelvinden sovit oroligt igen. Det slutade med att han fick ligga bredvid mig som guppade honom till sömns. Och just ja! BVC sköterskan sa precis som ni; att när han vänder sig själv är det ingen fara att han sover på mage. Puh!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Carro

Gud vad dom säger olika.. jag var toknervös på nätterna när min son vände på sig vid 4.5 månad. Googlade mig att det var lugnt om dom vände sig själv sen på BVC besöket sa sköterskan att man gärna ska ha dom på rygg till efter 6 månader för det är då psd minskar som mest. Jag tror dock inte att det är någon fara om dom vänder sig men så jäkla tjatigt att alla säger olika. Från 5 mån sov han på mage trots mina försök & det har ju gått bra :D

Svar: Ja, alla säger som olika.. Blir väl så när ingen vet vad psd beror på. Jag kommer nog fortsätta att vara orolig ett tag till om jag känner mig själv rätt 🙈
Elin Haglund

2015-09-03 @ 09:33:21

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0