Trött much?

Devin är så himla snäll när det gäller att sova! Snäll på så sätt att han låter mamma vila på dagarna nu för tiden. Efter varje måltid leker vi i typ 1,5 - 2 timmar och sedan sover han i 30 - 60 minuter. Härligt! Då hinner mamman städa, diska och ibland sitta och vila.

När klockan slog 15:40 började Devin gnugga ögonen och då vet jag att det är dags. Vi la oss i sängen tillsammans (han somnar väldigt snabbt när han få ligga på sidan mot mig), och helt plötsligt har vi båda somnat. Jag vaknar när Devin börjar gråta, och Micke kommer in (har han kommit hem liksom?!) och frågar om han ska värma ersättning åt honom. "Nej, han ska ha klockan fem" svarar jag.

Elin, klockan är sex.

Say what?? Jisses, verkar som att jag behövde lite extra sömn. Och att Devin sov så länge? Crazy. Verkar som att vi båda sover gott när vi ligger intill varandra ❤️ 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0