Kärlek, ömhet, närhet.

Igår när mamma kom hit hade hon med sig bröd som mormor bakat! Man tackar, man tackar. Jag älskar mormors rosenbröd - rostade med smör och ost.

Igår somnade Devin runt 20-tiden, och sov till halv fem imorse. Herregud så härligt det är med ett sovande barn, haha. Han är inne i en period nu då ingenting duger när han är vaken. Allt är tråkigt, och helst vill han sitta i famnen. Närhet, närhet, närhet. Jag älskar min lille pojke och vill gärna ha honom nära - men inte hela tiden. Inte varje sekund, varje minut, hela dagarna. Vad hände med att roa sig själv i babygymmet?

Igår sov han på mig 👆🏼 Om jag la ner honom skrek han i PANIK.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0